close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת ציוד הגברה – כיצד שוכרים ציוד בצורה נכונה

מערכת שורשכב כסליו, תשפא08/12/2020

ברוב האירועים, השכרת ציוד הגברה היא חיונית, כי בלי ציוד מתאים נתקשה לספק לאירוע את המאפיינים הנדרשים בשביל שיהיה ניתן להשמיע דברים בצורה ברורה

תגיות:
צילום: יח"צ האתר
כל אירוע שאנחנו מבקשים לערוך, בין אם הוא אירוע בבית, בעסק, אולם או גן אירועים, מקום פתוח או סגור, צריך להכיל פריטי ציוד שונים אשר יאפשרו לנו לערוך את האירוע כפי שאנחנו רוצים. כך האורחים שלנו ייהנו ממנו, והתוכניות שלנו לאירוע יתממשו במלואם.
סט הגברה הוא בין הפריטים החשובים שעלינו לשכור. בעזרתו נוכל להשמיע מוזיקה, לנאום או להרצות בפני אורחים, ובאופן כללי נוכל לבצע את כל מה שאנחנו צריכים ורוצים, בכל הקשור לפעולות שמע שונות, בכל צורה שאנחנו רוצים לעשות זאת.

השכרת ציוד הגברה היא חיונית, מאחר ובלעדיו אנחנו נתקשה מאוד לספק לאירוע את
המאפיינים והכלים הנדרשים בשביל שיהיה ניתן להשמיע דברים בצורה ברורה. במקרים מסוימים, גם נוכל להשתמש במערכת באופן עצמאי, לצורך הפעלות, נאומים, הרצאות או כל דבר. זה תלוי כמובן בסוג ואופי האירוע ומה התוכניות שלנו לגביו. ניתן למצוא ציוד הגברה באתר של סאונד צ'ק.

צריך להדגיש, השכרת ציוד עדיפה על רכישת ציוד. הסיבה לכך פשוטה, מאחר וסביר להניח שאין לנו כוונה להשתמש בציוד באופן קבוע, על בסיס יומי או שבועי, אין סיבה שאנחנו נרכוש את הציוד. עדיף לנו לשכור את הציוד מחברה שמחזיקה אותו ומתמחה בנושא. דרכה נוכל להבין מה בדיוק אנחנו צריכים, כיצד נוכל להשתמש בציוד בצורה נכונה, איך הוא יכול לשרת אותו על פי סוג ואופי האירוע שברצוננו לערוך. ההשכרה מתבצעת על בסיס שעות או ימים, תלוי בצרכים שלנו. כמו כן, היא מתבצעת על בסיס סוג המערכת והחלקים שנכללים בה.



אילו פריטים נכללים בציוד הגברה ומה צריך לבחון לפני ששוכרים אותו?
ציוד הגברה מגיע בצורות שונות. הוא יכלול סט שלם שכולל בתוכו, מיקרופונים, מיקסרים, מקרן, מסך, גנרטור (במידה והאירוע נערך בשטח), סט הגברה באמצעותו אפשר לווסת את הווליום והצלילים ברמקולים השונים, וכן מערכת שמאפשרת להשמיע את המוזיקה.
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שילובים של מערכות הגברה, לא רק עם מקרנים אלא גם עם מערכות קריוקי. כך אפשר לשלב גם אופציה לתת לקהל לשיר שירים כשהמנגינה מתנגנת במערכת והמילים מופיעות על צג מיוחד.

כאמור, ניתן לשכור מערכת ציוד הגברה שלמה וניתן לשכור גם חלקים ספציפיים של המערכת על פי בחירה. חשוב להקפיד ולשים לב אילו חלקים מבקשים לשכור, זאת על מנת שיהיה ניתן להשתמש בה בצורה סדירה. חשוב שיהיה קשר בין החלקים השונים וכן שיסופקו כל הכבלים הנדרשים לשם כך.

לפני ששוכרים מערכת הגברה כזו או אחרת, יש לבחון את מידת התאמתה למקום בו מבקשים לערוך את האירוע, חשוב לבדוק עד כמה הפריטים השונים מתאימים לשימוש עבור סוג האירוע אותו מבקשים לערוך, וכן חשוב לוודא שמקבלים מהחברה את כל המידע וההסברים כיצד להפעיל ולהשתמש במערכת. רצוי גם לבדוק אותה לוקחים אותה אל המקום בו עורכים את האירוע.
הוסף תגובה
צילום: יח"צ האתר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה